Jota 2011 – Rurik Draait Door

Jota 2011 - Rurik Draait Door

Welpen, Scouts, RowShe’s, Pivo’s, Soos en Zendamateurs, tafelheer is Gerard Arends, Dit is Rurik Draait Doorrr…

Dit jaar is het thema van de Jota ‘Rurik Draait door’. Tijdens het weekend van 14, 15 en 16 oktober zullen de leden van Rurik weer proberen om zoveel mogelijk contacten te leggen met de rest van de wereld en…. niet onbelangrijk het binnenhalen van de zesde ster voor het winnen van de Jotacross.

De jota begint dit jaar voor de RowShe’s, Pivo’s, Soos en Zendamateurs op vrijdag 14 oktober om 19:00 uur, maar in de voorbereidende dagen en weekenden wordt er al gewerkt in aan de  Jota.

Op zaterdag 15 oktober zijn is er voor de Welpen en de Scouts een leuk postenspel waarbij met zendapparatuur gecommuniceerd gaat worden met elkaar en met andere scoutinggroepen in de omgeving. De Welpen en Scouts moeten om 11:00 aanwezig zijn en zullen tot 13:30 bezig zijn met het leggen van contacten.

Foto: Jean-Pierre Heijmans