Vrienden van Rurik is een groep oud-leden en ouders van leden die Scouting Rurik een warm hart toedragen en zonder lidmaatschap van de vereniging willen bijdragen aan Scouting Rurik.

Scouting Rurik biedt op deze wijze de mogelijkheid om toch bij het wel en wee van de vereniging betrokken te blijven. Bij speciale activiteiten en evenementen zullen we graag een beroep doen op jullie kennis en kunde.

Door middel van een jaarlijkse bijdrage wordt je Vriend van Rurik.

Vrienden van Rurik

• Je wordt Vriend van Scouting Rurik.
  • Je steunt de groep en blijft tevens betrokken bij deze o.a. door een nieuwsbrief en deze pagina.
  • Je lidmaatschap gaat in per 1 januari a.s. Als vriend van Rurik wordt je voor alle grote groepsactiviteiten uitgenodigd.
  • Bij voldoende interesse kunnen er activiteiten voor de vriendengroep georganiseerd worden zoals een reünie, avondje kampvuur etc.
  • De minimale bijdrage bedraagt € 50,= per jaar per persoon.

Meld je aan via een mail naar penningmeester@scoutingrurik.nl