RowShe’s Weekend

RowShe's Weekend

We kwamen op vrijdagavond 13 apri aan in het pitoreske dorpje Haarlem. Nadat we de sleutel en uitleg hadden gekregen, werden de nieuwe rowshe’s geïnstalleerd en degene die nog niet geinstalleerd waren. Dit was traditie getrouw op hun blote knietjes. Omdat het buiten best wel frisjes was zetten we vervolgens de avond binnen voort. Onder het genot van een drankje zijn er spelletjes gespeeld waaronder het titanicspel. Ook hebben we een bord gemaakt met het rowshes’s logo en deze in hun clubhuis opgehangen. Toen we honger begonnen te krijgen besloten we SHOARMA te bestellen, vier uur later was deze daadwerkelijk aangekomen. Onze buikjes waren vol dus gingen we met een voldaan gevoel slapen.

De volgende ochtend waren we al vroeg op. De groep zou namelijk al om negen uur aanwezig zijn. We hebben ’s ochtends buiten eitjes gebakken. Gewacht op de groep die uit eindelijk pas om 10 uur kwam. We zijn naar het centrum van haarlem gelopen, hier hebben we vervolgens een tijdje geshopt. We hebben elkaar weer ontmoet bij een terrasje. Hier kregen de rowshe’s die nog niet ontgroend waren hun ontgroening. Zoë, Sam en Emiel moesten met z’n drieeën een stilleto-run doen. Sam won deze race. Het was museumweekend dus we mochten gratis naar het teylersmuseum. Na een halfuur hadden we het wel weer gezien dus gingen we weer naar buiten. Toen we buiten waren even een ijsje gehaald. De leiding had voor ons een fotospel bedacht. We kregen een lijstje met dingen die we moesten fotograferen, na dit spel gedaan te hebben gingen we weer terug naar het clubgebouw. Hier hebben we voorbereidingen getroffen voor het avondeten. We gingen gourmetten en we waren allemaal helemaal vol na het eten. We hadden het idee om naar de film te gaan, maar er was nog maar een plek, dus dat ging helaad niet door. Om te toch een avondprograma te hebben was er een dropping. Na deze dropping hebben we nog iets gedronken en zijn we gaan slapen.

Zondagochtend hebben we redelijk uitgeslapen, ontbeten en het clubhuis schoongemaakt en opgeruimd. Aangezien we hout mee hadden genomen en dit niet mee terug wouden nemen, maakten we een vuur. Het hout was op, het vuur was uit en het gebouw netjes. Dus gingen we weer terug naar Heiloo. Het was een leuk weekend.

Wat vond je van het weekend??
Rob: “ik vond het wel lachen”
Zoë: “leuk, hoor”
Tos: “kort, ik was er maar één dag

Van uw reporters: