We nemen het Baafje over!

Nee, Scouting Rurik is geen waterscoutinggroep die een zwembad zal gaan runnen, maar toch is de laatste opkomst voor de zomervakanties, dit jaar bij het Baafje.

Voordat de Welpen, Scouts en de RowShe’s op zomerkamp gaan viert Scouting Rurik traditiegetrouw het midzomerfeest. Op zaterdagmiddag 23 juni zullen de leden van Rurik op uitnodiging van/samen met het Baafje, hier een deel van het midzomerfeest vieren.

Tijdens deze middag zal Scouting Rurik allerlei spelletjes organiseren in en om het zwembad. Iedereen die deze middag dag ook van het Baafje geniet is meer dan welkom om zich bij de scoutingspellen aan te sluiten. Voor de ouders is er de mogelijkheid om informatie over Scouting Rurik te krijgen en aan het einde van de middag worden er een paar leuke scoutingcadeautjes verloot onder de deelnemende kinderen.

De activiteiten starten om 13.00 en zullen tot 16.00 doorgaan. Daarna vertrekken de scouts naar hun clubgebouw ‘de Hut’ op de Kistemaker om onder het genot van een barbecue alle talenten van de leden voorbij te zien komen tijdens ‘Rurik Got Talent’.

Volgt alleen nog het lange wachten op het begin van de zomerkampen. In het geval van erg slecht weer gaan de activiteiten helaas niet door.